Adobe Photoshop Cs5 Tool Box – Araç Kutusu (2) İşlevler

Adobe Photoshop Cs5 Tool Box – Araç Kutusu (2) İşlevler

Daha önceki konumuzda hangi araçlar nerede bulunur görmüştük.Bu araçların genel olarak,kabaca işlevlerini tanıyalım.

Nesneleri taşır

Geometrik seçimler yaparlar

Serbest seçimler yaparlarTon bazlı seçimler yaparlar

Kırpma ve dilimleme işlemleri yaparlar

Ton alma,ölçme,numaralandırma ve not ekleme işlemleri yaparlar

Rötüş araçlarıdır

Fırça,kalem,Klon araçlarıdır

İşlem geri alma fırçalarıdır

Silme,temizleme araçlarıdır

Dolgu ve Degrade araçlarıdır

Bulandırma ,netleştirme,karıştırma araçlarıdır

Ton ve doygunluk araçlarıdır

Yol,vektör araçlarıdır

Yazı araçlarıdır

Yol seçim ve müdahale araçlarıdır

Vektörel araçlardır

3 boyutlu nesneler için transform araçlarıdır

3 boyutlu nesneler için kamera araçlarıdır

Çalışma sayfası için kontrol araçlarıdır(hareket ve çevirme)

 

- Gürcan - hakkında

2004 İnönü Üniversitesi Güzel Sanatlar Resim-İş Eğitimi bölümü mezunu.Grafik Eğitmeni

09 Ocak 2011 tarihinde Photoshop Başlangıç içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 2 Yorum.

  1. usta diyorum size,ben bi kaç aydır photoshopa merak sardım.ve sürekli anlayabiliceğim kafama göre bir site arıyordum bugün itibari ile buldum.
    hakkını teslim etmek istiyorum çok yararlı bilgiler var sık kullanılanlara ekledim.bu işle uğraşan arkadaşlarada tavsiye edicem.allah razı olsun sizden

Bir Cevap Yazın

